Política d'ATL

La política d’ATL reconeix el sistema integrat de gestió com una eina útil i eficaç per assolir els seus objectius en el marc de la millora contínua i està compromesa en garantir la qualitat i la prestació del servei de subministrament d’aigua, la innocuïtat de l’aigua que distribueix, la seguretat, benestar, consulta i participació dels treballadors, l’optimització dels recursos, la protecció del medi ambient, l’eficiència energètica de les instal·lacions i l’acompliment dels requeriments que li siguin d’aplicació.

 

Política d'ATL (PDF)

Sistema integrat de gestió

ATL disposa d'un Sistema Integrat de Gestió que comprèn les activitats relacionades amb el servei públic d'abastament d'aigua de consum humà en alta. És a dir, la planificació, la generació d'infraestructures, la gestió i l'explotació de les instal·lacions productives i les que constitueixen la xarxa bàsica d'abastament d'aigua del sistema Ter-Llobregat.

ATL adopta el compromís de mantenir el Sistema Integrat de Gestió d'acord a la reglamentació aplicable a les seves activitats, així com als requeriments de les següents normes de gestió:

  • UNE-EN ISO 9001:2015 - Sistema de gestió de qualitat
  • UNE-EN ISO 14001:2015 - Sistema de gestió mediambiental
  • OHSAS 18001:2007 - Sistema de gestió de seguretat i salut en el treball
  • UNE-EN ISO 50001:2011 - Sistema de gestió energètica
  • UNE-EN ISO 22000:2005 - Sistema de gestió de la seguretat alimentària

El compromís d'ATL per a mantenir i millorar contínuament el Sistema Integrat de Gestió, d'acord als requeriments anteriorment exposats i aconseguir els objectius de l'organització, està recollit en la Política d'ATL. 

Fem servir cookies per millorar els nostres serveis i facilitar-vos l'ús del web. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús. Podeu obtenir-ne més informació o bé informar-vos de com canviar-ne la configuració a la nostra Política d'ús de cookies.